Telefon, telefon, telefon
Da li ste u kolima ili u busu, na stanici ili semaforu, u redu na kasi ili pošti, poranili ste na sastanak ili čekate nekog da se vrati iz toaleta, vrlo je verovatno da u svim navedenim situacijama vreme provodite na telefonu. Ukoliko biste u tim trenucima pogledali oko sebe, videli biste da skoro svi rade isto što i vi.
Da li ste se ikada zapitali, šta li ljudi rade na tim telefonima!?
Statistika kaže da su najverovatnije na Instagramu, mreži koja i dalje najbrže raste i na kojoj se svakoga dana objavi preko 100 miliona postova i ostvari preko 4,2 milijarde lajkova. Trećina svetske populacije, koja ima pristup internetu, poseduje i Instagram nalog, a čak 72% tinejdžera je svaki dan aktivno na ovoj mreži. Oni uglavnom prate prijatelje i Influencere, osobe koje svakodnevno postuju i kreiraju njima blizak i interesantan sadržaj.
Sve više ljudi vreme provodi i na YouTube-u. Video materijal je sve popularniji i njegova praktičnost daje ljudima priliku da uživaju u sadržaju koji ih zanima. Na ovoj mreži se prate Influenceri koji u vlog formatu kreiraju konkretan i koristan sadržaj, lak za konzumiranje i deljenje sa priajteljima.
Ukoliko nisu na Instagramu i YouTube-u, onda su gotovo sigurno na Facebooku, mreži koja danas broji više od milijardu dnevno aktivnih korisnika. Facebook je pogodna platforma za sve oblike sadržaja: fotografija, video, blog, tweet, link,… i predstavlja najpopularniju društvenu mrežu u Srbiji. Na Facebooku je uglavnom zabava, dok na Twitteru dominiraju informacije i konkretan sadržaj. Twitter je verovatno najbrža mreža za širenje vesti i mreža na kojoj se praktično uživo prenose stvari sa lica mesta.
Svim ovim mrežama gospodare Influenceri, osobe koje „žive“ internet, dobro poznaju platforme i još bolje poznaju svoje pratioce. Sadržaj kreiraju gotovo svakodnevno i svojim stavovima i ponašanjem privlače pažnju, koja se ogleda u velikom broju pregleda, lajkova i komentara.